Google Analytics

Az oldalam forgalommérésére a Google Analytics-et használom.

Gondolatok

2008.05.28. 07:36 - Kurvapecér

Címkék: gondolatok

Ez a bejegyzés egy tematikus linkgyűjtemény, ahol összegyűjtöttem az interneten található kedvenc cikkeimet.

A házasságról

A szerelemről

A párkapcsolatokról

szerintem: (5/5)
szerintetek: (3,1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://qpec.blog.hu/api/trackback/id/tr68491228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica-mica 2008.06.05. 20:21:46

Popper Pétert én is szívesen hallgatom és olvasom. A kedvenceim közé tartozik. Annyira éles témákat mesél mindig, hogy bár későn szokott a tv-ben szerepelni, olyan is volt, hogy belealudtam, és még álmomban is hallottam a hangját.

Cica-mica 2008.06.05. 20:29:46

Nem hiszem el, hogy pont te olvasol ilyen dolgokat "Cristian Answer..." Nagy bajban vagy kedves barátom, ha már ilyen dolgokon gondolkozol.
Lenni vagy nem lenni- ez itt a kérdés
menni vagy nem menni,
és én még hozzáfüzném, hogy tenni vagy nem tenni- ez is egy kérdés.
hehehehe ezen most nevetnem kell- szóval akkor te sem vagy fából?

Kurvapecér 2008.06.07. 06:53:48

Szia Cica! Érzek egy kis negatív élt ebben a mondantban, hogy "pont te olvasol ilyen dolgokat...". Miért? Csak azért mert nem az egyház tanítása szerint élek, attól még ismerhetem azt, nem? Bár egy ideje azért templomba nem járok, mert már nem tudtam szívvel-lélekkel kimondani, hogy "ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztol", különösen, amikor épp valamelyik lánynál voltam előző este.

PabloVercetti 2010.02.19. 05:29:35

Üdv!

Hol van a régi, "bezárt" blogod?

pipitanc 2010.04.28. 18:57:54

Muller Peter nehany cikket elolvastam. nekem is kedvenceim lettek. nagyon jo gondolatok vannak bennuk.
azert meg mindig sajnalom en is,hogy a regi blogod nem olvashato sehol.

pipitanc 2010.04.28. 18:59:37

elnezest. Popper Peter.
Muller Petert is tobbszor olvastam mar ugyan...

Becs 2011.03.24. 12:49:28

Szerintem Popper borzasztó...


süti beállítások módosítása